Немає відгуків, додати
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
Інтернет-магазин гідравліки ParkerStore
+380 (50) 415-64-84

Ремонт гвинтових блоків / Ремонт компресорного обладнання

  • Немає в наявності

від 99 грн

Замовлення тільки за телефоном

+380504156323
  • +380 (50) 415-64-84
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Ремонт гвинтових блоків / Ремонт компресорного обладнання
Ремонт гвинтових блоків / Ремонт компресорного обладнанняНемає в наявності
від 99 грн
+380504156323
  • +380 (50) 415-64-84

Опис

Гвинтовий блок: ремонт та діагностика

З питань устаткування, комплектуючих, обслуговування обладнання

Звертатися за тел. 050-415-62-63

Будь компресор – це складний механізм, який повинен чітко і своєчасно виконувати величезний обсяг роботи, особливо, якщо мова йде про промислових пристроях. Один з основних елементів цієї системи – гвинтовий блок. Найчастіше, саме він є найбільш крихкою і технологічною деталлю всього пристрою. А значить, саме він більше за інших схильний до поломок і швидкого зносу.

Сучасні виробники, враховуючи цю тенденцію, намагаються мінімізувати цей ефект. В результаті, гвинтові блоки в останніх моделях здатні працювати аж до сорока тисяч годин. Але це тільки у випадку повного дотримання всіх рекомендацій і використання тільки строго регламентованих витратних матеріалів, а також постійних «профілактичних процедур». Якщо ж режим порушений – деякі елементи з найбільшою навантаженням і мінімальної захистом (сальники, підшипники, в основному) зношуються в рази швидше. Вже через 10 000 – 15 000 годин вони починають виходити з ладу.

Власне, ремонт гвинтового блоку буває фактично двох видів:

  • Превентивна заміна підшипників і сальників. Після діагностики, майстер займається капітальної заміною сальників, підшипників у всіх елементах пристрою. Також, проводиться чистка масляних каналів, вирівнюється відстань між роторами і корпусом, освіжається фарбування гвинтового елемента. Це трудомістка й копітка робота, але вона вимагає не так багато витрат. Найчастіше, процедуру проводять в рамках планового огляду при досягненні механізмом годин роботи, близьких до критичних. Це дає можливість попередити більш серйозні поломки.
  • Лагодження після заклинювання механізму. Якщо вчасно не було проведено попередній варіант ремонту, то відбувається заклинювання. В якийсь момент, один з підшипників приходить в повну непридатність і порушується робота всього гвинтового блоку. Заздалегідь передбачити, який саме елемент постраждає – не можна. Як і спрогнозувати який збиток буде завдано всього механізму. Тут багато залежить від захисних систем і швидкості реакції працівників, які повинні зупинити роботу пристрою. Рідко пошкоджені частини придатні до ремонту і повторного використання. Їх доводиться замінювати. Кількість операцій зростає, як і час їх проведення. У результаті різко збільшується і вартість такого ремонту. Крім того, якщо перший варіант ремонту можна спланувати з мінімальними втратами по корисному часу механізму, то у другому випадку все відбувається спонтанно, і поломка може застати в самий невідповідний момент.

Бывают и значительно более специфические поломки, такие как деформация или трещины лопастей, корпуса или даже износ элементов конструкции (штифтов, роторов, пластин…). Но эти поломки значительно менее вероятны и, зачастую, вызваны все той же неправильной работой подшипников или заводским браком. В таком случае возможна как полная замена поврежденного элемента, так и восстановление его рабочих функций. В исключительных случаях, винтовой блок не поддается ремонту или требует значительных средств для этого. Тогда придется его менять. Але і з установкою нового вам також готові допомогти фахівці BTS-Group.

 

З питань устаткування, комплектуючих, обслуговування обладнання

Звертатися за тел. 050-415-62-63

Інформація для замовлення

  • Ціна: від 99 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner