Немає відгуків, додати
+380 (50) 415-64-84
+380 (50) 415-63-23
Інтернет-магазин гідравліки ParkerStore

Ремонт гвинтових блоків/Ремонт компресорного обладнання

від 99 ₴

  • Послуга
Ремонт гвинтових блоків/Ремонт компресорного обладнання
Ремонт гвинтових блоків/Ремонт компресорного обладнанняПослуга
від 99 ₴
+380504156323
  • +380 (50) 415-64-84
    Гидравлика
  • +380 (50) 415-63-23
    Компрессора, фильтра, осушители...
+380504156323
  • +380 (50) 415-64-84
    Гидравлика
  • +380 (50) 415-63-23
    Компрессора, фильтра, осушители...

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Гвинтовий блок: ремонт і діагностика

З питань обладнання, комплектуючих, обслуговування обладнання 

Звертатися по тілу. 050-415-62-63

Будь-який компресор — це складний механізм, який має чітко та своєчасно виконувати величезний обсяг роботи, особливо, якщо йдеться про промислові пристрої. Один з основних елементів цієї системи — гвинтовий блок. Найчастіше саме, саме він є найбільш тендітною й технологічною деталлю всього пристрою. А отже, саме він більше за інших схильний до зламання і швидкого зношування.

Сучасні виробники з огляду на цю тенденцію намагаються мінімізувати цей ефект. У результаті, гвинтові блоки в останніх моделях здатні працювати аж до сорока тисяч годин. Але це тільки в разі повного дотримання всіх рекомендацій і використання тільки суворо регламентованих витратних матеріалів, а також постійних «профілактичних процедур». Якщо ж режим порушений — деякі елементи з найбільшим навантаженням і мінімальним захистом (сальники та підшипники, загалом) зношуються в рази швидше. Вже через 10 000 — 15 000 годин вони починають виходити з ладу.

Власне, ремонт гвинтового блока буває фактично двох різновидів:

  • Превентивна заміна підшипників і сальників. Після діагностики, майстер займається капітальною заміною сальників і підшипників у всіх елементах пристрою. Також здійснюється чищення олійних каналів, вирівнюється відстань між роторами та корпусом, освіжається фарбування гвинтового елемента. Це трудомістка та копітка робота, але вона вимагає не так багато витрат. Найчастіше процедуру проводять у межах планового огляду у разі досягнення механізмом годинника роботи, близьких до критичних. Це дає змогу запобігти серйознішим поломкам.
  • Починка після заклинювання механізму. Якщо вчасно не був проведений попередній варіант ремонту, то відбувається заклинювання. У якийсь момент, один із підшипників приходить у повну непридатність і порушується робота всього гвинтового блока. Заздалегідь передбачити, який саме елемент постраждає — не можна. Як і спрогнозувати яку шкоду буде завдано всьому механізму. Тут багато залежить від захисних систем і швидкості реакції працівників, які мають зупинити роботу пристрою. Рідко пошкоджені частини придатні до ремонту та повторного використання. Їх доводиться замінювати. Кількість операцій зростає, як і час їх проведення. Унаслідок цього різко збільшується вартість такого ремонту. Крім того, якщо перший варіант ремонту можна спланувати з мінімальними втратами з корисного часу механізму, то в другому разі все відбувається спонтанно, і поломка може застати в найневідповідніший момент.

Бувають і куди специфічніші поломки, як-от деформація або тріщини лопатей, корпусу або навіть знос елементів конструкції (штифтів, роторів, пластин...). Але ці зламання набагато менш ймовірні і, найчастіше, викликані тією ж неправильною роботою підшипників або заводським браком. У такому разі можлива як повна заміна пошкодженого елемента, так і відновлення його робочих функцій. У виняткових випадках, гвинтовий блок не піддається ремонту або вимагає великих засобів для цього. Тоді доведеться його міняти. Але й зі встановленням нового вам також готові допомогти фахівці BTS-Group.

 

З питань обладнання, комплектуючих, обслуговування обладнання 

Звертатися по тілу. 050-415-62-63

Інформація для замовлення
  • Ціна: від 99 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner